Všeobecné obchodní podmínky internetového obchodu "APL Automotive,
s.r.o.
( dále jen "Obchodní podmínky" )
Obecná ustanovení
Identifikační údaje
prodávajícího:
firma:
APL Automotive, s.r.o.
sídlo
: Unhošťská 346,27201 Kladno
IČO
:
02641399
DIČ
:
CZ02641399
tel
:
+420 312 662 211
e-mail
:
eshop@autodily-kladno.cz
http:\\
www.autodily-kladno.cz
kontaktní /korespondenční adresa
:
Unhošťská 346, 272 01 Kladno
Základní charakteristické
údaje:
Cílem firmy je
nabízet zákazníkům kvalitní nářadí a nástroje pro specifické profese i pro
univerzální použití.
1. Úvodní ustanovení
Tyto Obchodní
podmínky se vztahují na nákup zboží prostřednictvím internetového obchodu APL
automotive, s.r.o. (dále jen "e-shop") a upravují vzájemná práva a
povinnosti mezi prodávajícím a zákazníkem v rámci nákupu zboží
prostřednictvím e-shopu.
Prodávající je povinen v
souladu s §1820 - § 1824 zák.č. 89 / 2012 Sb., občanský zákoník ve znění
pozdějších předpisů, seznámit zákazníka se sdělením před uzavřením smlouvy,
obsah smlouvy, závazky ze smluv o poskytovaných službách a zvláštní ustanovení
o závazcích ze smluv uzavíraných distančním způsobem. Tyto informace jsou
obsaženy
v těchto obchodních podmínkách.
Zákazníkem je návštěvník internetových stránek na adrese e-shop "www.autodily-kladno.cz",
který prostřednictvím e-shopu učinil řádnou objednávku zboží. Zákazníkem je
spotřebitel nebo podnikatel. Spotřebitelem se rozumí každý člověk, který mimo
rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého
povolání uzavírá smlouvu s prodávajícím nebo s ním jinak jedná, v souladu se
zák. č. 89 / 2012 Sb., občanský zákoník ve znění pozdějších předpisů.
Podnikatelem se rozumí ten, kdo samostatně vykonává na vlastní účet a
odpovědnost výdělečnou činnost živnostenským nebo obdobným způsobem se záměrem
činit tak soustavně za účelem zisku či právní subjekt jenž je zřízen státem či
neziskovou organizací za účelem vytváření veřejného užitku, v souladu se zákonem
90 / 2012 Sb., obchodní zákoník ve znění pozdějších
předpisů..
Doručování objenaného zboží se děje
prostřednictvím společnosti provozující přepravní služby PPL, DPD či České pošty
s.p. Tyto Obchodní podmínky jsou uveřejněny na adrese www.autodily-kladno.cz, a
je tak umožněna jejich archivace a reprodukce zákazníkem. Pro vztah mezi
zákazníkem a prodávajícím jsou obchodní podmínky platné ve znění, v jakém byly
uveřejněny v okamžiku odeslání zákazníkem.
Prodávající má právo odmítnout objednávku, pokud objednávka obsahuje více než 5
kusů alespoň jedné zlevněné položky.
Nabídka v
e-shopu platí do vyprodání zásob.
Práva a povinnosti
prodávajícího a zákazníka se řídí platnou legislativou České republiky, tedy v
souladu se novelizací zák. č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění
pozdějších předpisů, zák. č. 89 / 2012 Sb., občanský zákoník, ve znění
pozdějších předpisů, zák. č. 90 / 2012., obchodní zákoník ve znění pozdějších
předpisů, zák. č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů ve znění pozdějších
předpisů zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informování společnosti,
ve znění pozdějších předpisů.
2. Objednávka
Nabídka zboží
prodávajícím se uskutečňuje prostřednictvím internetu na adrese e-shop "www.autodily-kladno.cz".
Zde je zákazníkovi k dispozici prostředí, které umožňuje zejména prohlížení
aktuálně nabízeného zboží v katalogu, vyhledávání požadovaných položek
a
objednání vybraného zboží. Před podáním objednávky je zákazníkovi umožněno
zkontrolovat a měnit vstupní údaje, které do objednávky vložil. Objednávka je
odesílána zákazníkem prodávajícímu přímo z prostředí e-shopu elektronickou
cestou. Takto zaslaná objednávka je platným a závazným návrhem kupní smlouvy,
obsahuje-li všechny náležitosti vyžadované objednávkovým
formulářem.
Odesláním objednávky zákazník stvrzuje,
že se seznámil s těmito Obchodními podmínkami, a že s nimi
souhlasí.
Prodávající má právo odmítnout objednávku,
pokud zákazník v minulosti neodebral
či řádně nazaplatil závazně objednané
zboží. Prodávající má právo odmítnout objednávku, pokud objednané zboží nemůže
dodat. Prodávající je oprávněn odstoupit od smlouvy, pokud zákazník nesplní svůj
závazek odebrat zboží nebo zaplatit kupní cenu včetně expedičního
poplatku.
Kupní smlouva je uzavřena potvrzením
objednávky zákazníka prodávajícímu. Zákazník je podle kupní smlouvy povinen
především odebrat objednané zboží a zaplatit kupní cenu, včetně expedičního
poplatku. Prodávající je podle kupní smlouvy povinen zejména dodat objednané
zboží, vyjma výše uvedených skutečností. Prodávající neprovádí rezervaci zboží.
Při platební podmínce "platba předem" je zboží expedováno až po připsání kupní
ceny za zboží včetně expedičního poplatku za poštovné a balné na účet
prodávajícího. Dojde-li
v době od uzavření kupní smlouvy na zboží do
okamžiku připsání kupní ceny za zboží včetně expedičního poplatku za poštovné a
balné k vyprodání zboží, je prodávající oprávněn odstoupit od kupní smlouvy na
zboží.
Prodávající má právo
odmítnout objednávku, pokud objednávka obsahuje více než
5 kusů alespoň
jedné zlevněné položky.
Objednávku může zákazník zrušit
bez jakýchkoliv sankcí do okamžiku expedice zboží, která je zákazníkovi oznámena
formou e-mailu, případně telefonicky.
3. Kupní cena, náklady na dodání, dodací a platební
podmínky
Kupní
cena
Kupní cenou se rozumí cena uvedená u
objednávaného zboží v katalogu v okamžiku odeslání objednávky zákazníkem.
Všechny ceny v katalogu jsou uvedeny v českých korunách vždy včetně daně z
přidané hodnoty. Pokud není uvedeno jinak, vztahují se z uvedené ceny na vybraný
druh zboží podle popisu.
Náklady na dodání
Ke
kupní ceně zboží je vždy připočten expediční poplatek za poštovné a ve
výši dle platného ceníku dopravy, který se v případě platby v okamžiku
doručení zboží (dobírkou) zvyšuje o cenu dle smluvních podmínek s dopravcem. Při
objednávce zboží, jehož kupní cena převyšuje částku stanovenou v ceníku e-shopu
se expediční poplatek neuhradí.
V případě dodání
zboží pracovníkem společnosti APL Automotive, s.r.o. se rovněž tyto poplatky
nehradí.
Dodací podmínky
Zboží prodávající dle volby zákazníka doručuje:
-
prostřednictvím zásilkové služby přepravních společností nasmlouvané společností
APL Automotive, s.r.o. .
- v některých případech
nadměrných zásilek zboží lze domluvit dopravu individuálně ( České dráhy
apod.)
- prostřednictvím České pošty, s.p. (IČO
47114983, zapsána v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem Praha.
v
Praze oddíl A, vložka 7565). Zákazník si může zvolit formu doručení "Balík do
ruky" nebo "Balík na poštu". Seznam poboček České pošty, s.p., které tyto služby
podporují je uveden na adrese "www.ceskaposta.cz. Nadměrné zásilky zboží nelze touto cestou
České pošty, s.p. doručit.
Prodávající se zavazuje
dodat jen zboží v neporušeném stavu a v souladu se specifikacemi či vlastnostmi
obvyklými pro daný druh zboží, vyhovující daným platným normám, předpisům a
nařízením platným na území České republiky a zároveň řádně vybavené českými
návody k obsluze, záručními listy, seznam záručních a pozáručních servisních
středisek, je-li to pro daný druh zboží obvyklé. Prodávající je povinen plnit
své závazky řádně, včas a s náležitou péčí. Prodávající je povinen chránit v
rámci svých možností přiměřeným způsobem práva a oprávněné zájmy
zákazníka.
Prodávající doručí zboží zákazníkovi
zpravidla do 5 pracovních dnů od potvrzení objednávky, je-li zboží dostupné
skladem. Místo doručení a dodání zboží je adresa doručení uvedená zákazníkem v
objednávkovém formuláři.
Platební
podmínky
Pro platbu lze zvolit jeden ze
způsobů:
- platba při převzetí
(dobírka)
- platba předem standardním bankovním
převodem
- platba on-lina platební kartou (VISA,
MasterCard, Pay Pal, atd.)
- platba on-line přímým
převodem (tzv. platební talčítko)
V případě odběru zboží prostřednictvím
pracovníka APL Automotive, s.r.o. je možné uhradit kupní cenu zboží pouze při
převzetí zboží, a to v hotovosti.
Pokud bude
objednávka obsahovat výlučně produkty, za které se neplatí, nemá zákazník
možnost volit způsob doručení. Toto zboží bude zákazníkovi bezplatně zasláno dle
volby prodávajícího a zakazník musí být o způsobu doručení zboží informován.
(cestou e-mailu, telefonicky případně osobně).
4. Převzetí zboží
Zákazník je
povinen zboží od zásilkové služby řádně převzít, zkontrolavat neporušenost
obalů, počet balíků a v případě jakýchkoliv vad tuto skutečnost neprodleně
oznámit zásilkové službě samotné. V případě shledání porušení či poškození
doporučujeme zákazníkovi zásilku v jeho vlastním zájmu odmítnout. Podpisem
dodacího listu / faktury bez výhrady zákazníka, zákazník stvrzuje, že zásilka
splňovala všechny podmínky a náležitosti výše uvedené a na pozdější reklamaci
porušenosti obalu zásilky nebude brán
zřetel.
V případě odběru zboží
prostřednictvím participujícího dealera je zákazník povinen zboží od
prodávajícího řádně převzít a zkontrolovat. Podpisem dodacího listu / faktury
zákazník stvrzuje, že zboží převzal bez zjevných
vad.
Vlastnické právo ke zboží přechází na zákazníka
úplným zaplacením kupní ceny
a převzetím zboží.
5. Ochranna osobních údajů
Osobní údaje zákazníka, které jsou součástí objednávky, jsou považovány za
důvěrné informace a jsou chráněny proti zneužití. Osobní údaje budou zpracovány
společností APL Automotive, s.r.o. u kterého si zákazník zboží vyzvedává a
prodávajícím, jako správci osobních údajů nebo subjekty smluvně pověřenými
správcem ke zpracování osobních údajů za účelem plnění smlouvy se zákazníkem a
za účelem nabízení nabízení produktů, jakož i za účelem šíření obchodních
sdělení dle zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informování
společnosti, ve znění pozdějších předpisů, a to až do doby jeho písemného
vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním. Zákazník má právo přístupu ke svým
osobním údajům a právo na jejich opravu včetně dalších zákonných práv dle §21
zák. č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů ve znění pozdějších předpisů.
Poskytnutí osobních údajů je ze strany zákazníka dobrovolné. Pokud si zákazník
nepřeje, aby mu byly zasílány informace o případných nabídkách obchodu a služeb,
sdělí tuto skutečnost prodávajícímu na info lince tel.č. : +420 312 662 211 nebo
na e-mail "eshop@autodily-kladno.cz".
6. Odstoupení od smlouvy, práva z vadného plnění
Odstoupení od smlouvy zákazníkem, který je
spotřebitel (v souladu s § 1829 - §1838 zák.č.89/2012 Sb., občanský zákoník ve
znění pozdějších předpisů):
Zákazník -
spotřebitel má právo odstoupit od kupní smlouvy bez uvedení důvodu do 14 dnů ode
dne převzetí zboží. Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od smlouvy, postačuje
odeslat odstoupení od smlouvy před uplynutím příslušné lhůty. O úmyslu odstoupit
od smlouvy je zákazník - spotřebitel povinen informovat prodávajícího e-mailem
na adresu "
Všeobecné obchodní podmínky internetového obchodu "APL
Automotive, s.r.o.
( dále jen "Obchodní podmínky" )
Obecná ustanovení
Identifikační údaje
prodávajícího:
firma:
APL Automotive, s.r.o.
sídlo
:
Cyprichova 710 / 8, 149 00 Praha - Háje
IČO
:
02641399
DIČ
:
CZ02641399
tel
:
+420 312 662 211
e-mail
:
eshop@autodily-kladno.cz
http:\\
www.autodily-kladno.cz
kontaktní /korespondenční adresa
:
Unhošťská 346, 272 01 Kladno
Základní charakteristické
údaje:
Cílem firmy je
nabízet zákazníkům kvalitní nářadí a nástroje pro specifické profese i pro
univerzální použití.
1. Úvodní ustanovení
Tyto Obchodní
podmínky se vztahují na nákup zboží prostřednictvím internetového obchodu APL
automotive, s.r.o. (dále jen "e-shop") a upravují vzájemná práva a
povinnosti mezi prodávajícím a zákazníkem v rámci nákupu zboží
prostřednictvím e-shopu.
Prodávající je povinen v
souladu s §1820 - § 1824 zák.č. 89 / 2012 Sb., občanský zákoník ve znění
pozdějších předpisů, seznámit zákazníka se sdělením před uzavřením smlouvy,
obsah smlouvy, závazky ze smluv o poskytovaných službách a zvláštní ustanovení
o závazcích ze smluv uzavíraných distančním způsobem. Tyto informace jsou
obsaženy
v těchto obchodních podmínkách.
Zákazníkem je návštěvník internetových stránek na adrese e-shop "www.autodily-kladno.cz",
který prostřednictvím e-shopu učinil řádnou objednávku zboží. Zákazníkem je
spotřebitel nebo podnikatel. Spotřebitelem se rozumí každý člověk, který mimo
rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého
povolání uzavírá smlouvu s prodávajícím nebo s ním jinak jedná, v souladu se
zák. č. 89 / 2012 Sb., občanský zákoník ve znění pozdějších předpisů.
Podnikatelem se rozumí ten, kdo samostatně vykonává na vlastní účet a
odpovědnost výdělečnou činnost živnostenským nebo obdobným způsobem se záměrem
činit tak soustavně za účelem zisku či právní subjekt jenž je zřízen státem či
neziskovou organizací za účelem vytváření veřejného užitku, v souladu se zákonem
90 / 2012 Sb., obchodní zákoník ve znění pozdějších
předpisů..
Doručování objenaného zboží se děje
prostřednictvím společnosti provozující přepravní služby PPL, DPD či České pošty
s.p. Tyto Obchodní podmínky jsou uveřejněny na adrese www.autodily-kladno.cz, a
je tak umožněna jejich archivace a reprodukce zákazníkem. Pro vztah mezi
zákazníkem a prodávajícím jsou obchodní podmínky platné ve znění, v jakém byly
uveřejněny v okamžiku odeslání zákazníkem.
Prodávající má právo odmítnout objednávku, pokud objednávka obsahuje více než 5
kusů alespoň jedné zlevněné položky.
Nabídka v
e-shopu platí do vyprodání zásob.
Práva a povinnosti
prodávajícího a zákazníka se řídí platnou legislativou České republiky, tedy v
souladu se novelizací zák. č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění
pozdějších předpisů, zák. č. 89 / 2012 Sb., občanský zákoník, ve znění
pozdějších předpisů, zák. č. 90 / 2012., obchodní zákoník ve znění pozdějších
předpisů, zák. č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů ve znění pozdějších
předpisů zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informování společnosti,
ve znění pozdějších předpisů.
2. Objednávka
Nabídka zboží
prodávajícím se uskutečňuje prostřednictvím internetu na adrese e-shop "www.autodily-kladno.cz".
Zde je zákazníkovi k dispozici prostředí, které umožňuje zejména prohlížení
aktuálně nabízeného zboží v katalogu, vyhledávání požadovaných položek
a
objednání vybraného zboží. Před podáním objednávky je zákazníkovi umožněno
zkontrolovat a měnit vstupní údaje, které do objednávky vložil. Objednávka je
odesílána zákazníkem prodávajícímu přímo z prostředí e-shopu elektronickou
cestou. Takto zaslaná objednávka je platným a závazným návrhem kupní smlouvy,
obsahuje-li všechny náležitosti vyžadované objednávkovým
formulářem.
Odesláním objednávky zákazník stvrzuje,
že se seznámil s těmito Obchodními podmínkami, a že s nimi
souhlasí.
Prodávající má právo odmítnout objednávku,
pokud zákazník v minulosti neodebral
či řádně nazaplatil závazně objednané
zboží. Prodávající má právo odmítnout objednávku, pokud objednané zboží nemůže
dodat. Prodávající je oprávněn odstoupit od smlouvy, pokud zákazník nesplní svůj
závazek odebrat zboží nebo zaplatit kupní cenu včetně expedičního
poplatku.
Kupní smlouva je uzavřena potvrzením
objednávky zákazníka prodávajícímu. Zákazník je podle kupní smlouvy povinen
především odebrat objednané zboží a zaplatit kupní cenu, včetně expedičního
poplatku. Prodávající je podle kupní smlouvy povinen zejména dodat objednané
zboží, vyjma výše uvedených skutečností. Prodávající neprovádí rezervaci zboží.
Při platební podmínce "platba předem" je zboží expedováno až po připsání kupní
ceny za zboží včetně expedičního poplatku za poštovné a balné na účet
prodávajícího. Dojde-li
v době od uzavření kupní smlouvy na zboží do
okamžiku připsání kupní ceny za zboží včetně expedičního poplatku za poštovné a
balné k vyprodání zboží, je prodávající oprávněn odstoupit od kupní smlouvy na
zboží.
Prodávající má právo
odmítnout objednávku, pokud objednávka obsahuje více než
5 kusů alespoň
jedné zlevněné položky.
Objednávku může zákazník zrušit
bez jakýchkoliv sankcí do okamžiku expedice zboží, která je zákazníkovi oznámena
formou e-mailu, případně telefonicky.
3. Kupní cena, náklady na dodání, dodací a platební
podmínky
Kupní
cena
Kupní cenou se rozumí cena uvedená u
objednávaného zboží v katalogu v okamžiku odeslání objednávky zákazníkem.
Všechny ceny v katalogu jsou uvedeny v českých korunách vždy včetně daně z
přidané hodnoty. Pokud není uvedeno jinak, vztahují se z uvedené ceny na vybraný
druh zboží podle popisu.
Náklady na dodání
Ke
kupní ceně zboží je vždy připočten expediční poplatek za poštovné a ve
výši dle platného ceníku dopravy, který se v případě platby v okamžiku
doručení zboží (dobírkou) zvyšuje o cenu dle smluvních podmínek s dopravcem. Při
objednávce zboží, jehož kupní cena převyšuje částku stanovenou v ceníku e-shopu
se expediční poplatek neuhradí.
V případě dodání
zboží pracovníkem společnosti APL automotive, s.r.o. se rovněž tyto poplatky
nehradí.
Dodací podmínky
Zboží prodávající dle volby zákazníka doručuje:
-
prostřednictvím zásilkové služby přepravních společností nasmlouvané společností
APL Automotive, s.r.o. .
- v některých případech
nadměrných zásilek zboží lze domluvit dopravu individuálně ( České dráhy
apod.)
- prostřednictvím České pošty, s.p. (IČO
47114983, zapsána v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem Praha.
v
Praze oddíl A, vložka 7565). Zákazník si může zvolit formu doručení "Balík do
ruky" nebo "Balík na poštu". Seznam poboček České pošty, s.p., které tyto služby
podporují je uveden na adrese "www.ceskaposta.cz. Nadměrné zásilky zboží nelze touto cestou
České pošty, s.p. doručit.
Prodávající se zavazuje
dodat jen zboží v neporušeném stavu a v souladu se specifikacemi či vlastnostmi
obvyklými pro daný druh zboží, vyhovující daným platným normám, předpisům a
nařízením platným na území České republiky a zároveň řádně vybavené českými
návody k obsluze, záručními listy, seznam záručních a pozáručních servisních
středisek, je-li to pro daný druh zboží obvyklé. Prodávající je povinen plnit
své závazky řádně, včas a s náležitou péčí. Prodávající je povinen chránit v
rámci svých možností přiměřeným způsobem práva a oprávněné zájmy
zákazníka.
Prodávající doručí zboží zákazníkovi
zpravidla do 5 pracovních dnů od potvrzení objednávky, je-li zboží dostupné
skladem. Místo doručení a dodání zboží je adresa doručení uvedená zákazníkem v
objednávkovém formuláři.
Platební
podmínky
Pro platbu lze zvolit jeden ze
způsobů:
- platba při převzetí
(dobírka)
- platba předem standardním bankovním
převodem
- platba on-lina platební kartou (VISA,
MasterCard, Pay Pal, atd.)
- platba on-line přímým
převodem (tzv. platební talčítko)
V případě odběru zboží prostřednictvím
pracovníka APL Automotive, s.r.o. je možné uhradit kupní cenu zboží pouze při
převzetí zboží, a to v hotovosti.
Pokud bude
objednávka obsahovat výlučně produkty, za které se neplatí, nemá zákazník
možnost volit způsob doručení. Toto zboží bude zákazníkovi bezplatně zasláno dle
volby prodávajícího a zakazník musí být o způsobu doručení zboží informován.
(cestou e-mailu, telefonicky případně osobně).
4. Převzetí zboží
Zákazník je
povinen zboží od zásilkové služby řádně převzít, zkontrolavat neporušenost
obalů, počet balíků a v případě jakýchkoliv vad tuto skutečnost neprodleně
oznámit zásilkové službě samotné. V případě shledání porušení či poškození
doporučujeme zákazníkovi zásilku v jeho vlastním zájmu odmítnout. Podpisem
dodacího listu / faktury bez výhrady zákazníka, zákazník stvrzuje, že zásilka
splňovala všechny podmínky a náležitosti výše uvedené a na pozdější reklamaci
porušenosti obalu zásilky nebude brán
zřetel.
V případě odběru zboží
prostřednictvím participujícího dealera je zákazník povinen zboží od
prodávajícího řádně převzít a zkontrolovat. Podpisem dodacího listu / faktury
zákazník stvrzuje, že zboží převzal bez zjevných
vad.
Vlastnické právo ke zboží přechází na zákazníka
úplným zaplacením kupní ceny
a převzetím zboží.
5. Ochranna osobních údajů
Osobní údaje zákazníka, které jsou součástí objednávky, jsou považovány za
důvěrné informace a jsou chráněny proti zneužití. Osobní údaje budou zpracovány
společností APL Automotive, s.r.o. u kterého si zákazník zboží vyzvedává a
prodávajícím, jako správci osobních údajů nebo subjekty smluvně pověřenými
správcem ke zpracování osobních údajů za účelem plnění smlouvy se zákazníkem a
za účelem nabízení nabízení produktů, jakož i za účelem šíření obchodních
sdělení dle zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informování
společnosti, ve znění pozdějších předpisů, a to až do doby jeho písemného
vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním. Zákazník má právo přístupu ke svým
osobním údajům a právo na jejich opravu včetně dalších zákonných práv dle §21
zák. č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů ve znění pozdějších předpisů.
Poskytnutí osobních údajů je ze strany zákazníka dobrovolné. Pokud si zákazník
nepřeje, aby mu byly zasílány informace o případných nabídkách obchodu a služeb,
sdělí tuto skutečnost prodávajícímu na info lince tel.č. : +420 312 662 211 nebo
na e-mail "eshop@autodily-kladno.cz".
6. Odstoupení od smlouvy, práva z vadného plnění
Odstoupení od smlouvy zákazníkem, který je
spotřebitel (v souladu s § 1829 - §1838 zák.č.89/2012 Sb., občanský zákoník ve
znění pozdějších předpisů):
Zákazník -
spotřebitel má právo odstoupit od kupní smlouvy bez uvedení důvodu do 14 dnů ode
dne převzetí zboží. Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od smlouvy, postačuje
odeslat odstoupení od smlouvy před uplynutím příslušné lhůty. O úmyslu odstoupit
od smlouvy je zákazník - spotřebitel povinen informovat prodávajícího e-mailem
na adresu " eshop@autodily-kladno.cz " nebo doporučeným dopisem na
výše uvedenou kontaktní adresu. Zboží bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14
dnů ode dne, kdy došlo k odstoupení od smlouvy, je zákazník - spotřebitel
povinen na vlastní náklady zaslat případně osobně předat na výše uvedené
kontaktní adrese. Zákazník - spotřebitel je povinen vrátit prodávajícímu zpět
nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebení pokud možno v původním
ochranném obalu. Vrácené zboží, které bude zasláno na dobírku, nebude
prodávajícím převzato a institut odstoupení od smlouvy v případě překročení dané
lhůty nebude akceptován. Platbu prodávající vrátí až po obdržení vráceného zboží
nebo prokáže-li zákazník - spotřebitel, že odeslal zboží zpět. Vráceny budou
všechny platby, které prodávající od zákazníka - spotřebitele obdržel, včetně
nákladů na dodání (kromě dodatečných nákladů vzniklých v důsledku zákazníkem -
spotřebitelem zvoleného způsobu dodání, který je jiný než nejlevnější způsob
standardního dodání prodávájícím nabízený). Pro vrácení plateb bude použit
stejný platební prostředek, který zákazník - spotřebitel použil pro provedení
počáteční transakce, pokud výslovně neurčil jinak.
Zákazník bere na vědomí a souhlasí, že u specifického zboží, označeného v
katalogu „Nevratné zboží“ mu nebude umožněno vrácení zboží prodávajícímu.
Právo na odstoupení od smlouvy není možné uplatnit
u zboží vyžadujícího odbornou montáž v případě, že zboží již bylo zákazníkovi na
jeho přání namontováno.
Odstoupení od smlouvy
zákazníkem, který je podnikatel, nebo jiný právnický
subjekt.
Zákazník - podnikatel nebo jiný právnický
subjekt je oprávněn odstoupit od smlouvy v souladu s platnými zák. č. 89 a 90 /
2012 Sb., občanský zákoník a obchodní zákoník ve znění pozdějších předpisů. A
vztahují se na něj výše uvedené podmínky jako u
spotřebitele.
Práva z vadného plnění : (v souladu
se zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, a ve znění pozdějších
předpisů., a § 2165 - 2174 zák.č. 89 / 2012 Sb., občanský zákoník ve znění
pozdějších předpisů.
Zákazník je povinen
bezprostředně po dodání zboží prohlédnout a bez zbytečných odkladů informovat
prodávajícího o případných zjištěných vadách. Pokud zákazník zjistí jakýkoliv
rozdíl nebo rozpor mezi údaji uvedenými na dodacím listu / faktuře a skutečně
dodaným zbožím (např. v druhu nebo množství) nebo pokud s dodávkou neobdrží
správně vyplněný dodací list / fakturu, je povinen bez zbytečného odkladu,
nejpozději však v okamžiku odběru, informovat
prodávajícího.
Zboží, u kterého zákazník reklamuje jiné
vady, doručuje zákazník prodávajícímu nebo dealerovi, který je v seznamu
výdejních míst e-shopu nebo v autorizovaném servisu uvedenému v záručním listu.
Zákazník přitom co nejvýstižněji popíše vady, jejich projevy
a doloží
skutečnost, že zboží zakoupil v e-shopu "www.autodily-kladno.cz" nebo obchodě APL automotive,
s.r.o.
Kupující bere na vědomí a souhlasí, že vadné
plnění u zboží vyrobeného v cizí zemi, se lhůta může prodloužit nad stanovených
30 dnů. Prodávající se zavazuje, že lhůta se vyjímečných případech přesahujících
30 dnů prodlouží jen o dobu nezbytně nutnou a nebude prodlevu bezdůvodně
prodlužovat, a to v souladu s § 19 novelizovaného zákona č. 634 / 1992 Sb.,
zákona o ochraně spotřebitele ve znění pozdějších předpisů
Postup při reklamaci
V případě nákupu
cestou e-shopu "www.autodily-kladno.cz" nebo v obchodě
APL automotive,
s.r.o. či jejím pracovníkem.
I. zákazník informuje prodávajícího
telefonicky v pracovní době +420312662211 nebo
e-mailem "eshop@autodily-kladno.cz"
II. zákazník uvede do
zásilky důvod reklamace (vyplněním reklamačního protokolu, který je volně ke
stažení na eshopu v informacích ke stažení a také přiloží dodací list /
fakturu.
III. zákazník zašle zboží jako doporučený balík na
korespondenční (kontaktní) adresu, nikoliv na dobírku. nebo reklamuje zboží u
pracovníka na kontaktní adrese.
IV. je-li zboží párové či sadové , lze jej
reklamovat jen pouze jako komplet .
Reklamace bude
vyřízena co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace
zákazníkem - spotřebitelem, pokud se prodávající se zákazníkem nedohodnou
jinak.
Přílohou těchto obchodních podmínek je i
úplné paragrafové znění reklamačního řádu v souladu s novelizovaným zákonem č.
634 / 1992 Sb., zákona o ochraně spotřebitele ve znění pozdějších předpisů, a
zák. č. 89 / 2012 Sb., občanský zákoník ve znění pozdějších předpisů.
7. Zpětný odběr výrobků ( ujednání o zpětném odběru olejů,
elektrických akumulátorů)
Prodávající je
povinnou osobou ve smyslu §38 zák.č. 185 / 2001 Sb., o odpadech ve vztahu k
vybraným výrobkům, ve znění pozdějších předpisů, uváděným prodávajícím na trh v
České republiky. Výčet těchto výrobků je omezen platnou nabídkou zboží na
internetových stránkách prodávajícího, aktuálně se jedná o oleje a elektrické
akumulátory u kterých prodávající převzal povinost zpětného odběru smlouvou s
jiným právnickým subjektem se sídlem v České republice.
Kupující je povinen provádět zpětný odběr zboží v
rozsahu , v jakém zboží nakoupil od prodávajícího.
Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dne 20. září 2015
" nebo doporučeným dopisem na výše uvedenou kontaktní adresu. Zboží bez
zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy došlo k odstoupení od
smlouvy, je zákazník - spotřebitel povinen na vlastní náklady zaslat případně
osobně předat na výše uvedené kontaktní adrese. Zákazník - spotřebitel je
povinen vrátit prodávajícímu zpět nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo
opotřebení pokud možno v původním ochranném obalu. Vrácené zboží, které bude
zasláno na dobírku, nebude prodávajícím převzato a institut odstoupení od
smlouvy v případě překročení dané lhůty nebude akceptován. Platbu prodávající
vrátí až po obdržení vráceného zboží nebo prokáže-li zákazník - spotřebitel, že
odeslal zboží zpět. Vráceny budou všechny platby, které prodávající od zákazníka
- spotřebitele obdržel, včetně nákladů na dodání (kromě dodatečných nákladů
vzniklých v důsledku zákazníkem - spotřebitelem zvoleného způsobu dodání, který
je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání prodávájícím nabízený). Pro
vrácení plateb bude použit stejný platební prostředek, který zákazník -
spotřebitel použil pro provedení počáteční transakce, pokud výslovně neurčil
jinak.
Zákazník bere na vědomí a souhlasí, že u
specifického zboží, označeného v katalogu „Nevratné zboží“ mu nebude umožněno
vrácení zboží prodávajícímu.
Právo na odstoupení od
smlouvy není možné uplatnit u zboží vyžadujícího odbornou montáž v případě, že
zboží již bylo zákazníkovi na jeho přání
namontováno.
Odstoupení od smlouvy zákazníkem, který
je podnikatel, nebo jiný právnický subjekt.
Zákazník
- podnikatel nebo jiný právnický subjekt je oprávněn odstoupit od smlouvy v
souladu s platnými zák. č. 89 a 90 / 2012 Sb., občanský zákoník a obchodní
zákoník ve znění pozdějších předpisů. A vztahují se na něj výše uvedené podmínky
jako u spotřebitele.
Práva z vadného plnění : (v
souladu se zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, a ve znění
pozdějších předpisů., a § 2165 - 2174 zák.č. 89 / 2012 Sb., občanský zákoník ve
znění pozdějších předpisů.
Zákazník je povinen
bezprostředně po dodání zboží prohlédnout a bez zbytečných odkladů informovat
prodávajícího o případných zjištěných vadách. Pokud zákazník zjistí jakýkoliv
rozdíl nebo rozpor mezi údaji uvedenými na dodacím listu / faktuře a skutečně
dodaným zbožím (např. v druhu nebo množství) nebo pokud s dodávkou neobdrží
správně vyplněný dodací list / fakturu, je povinen bez zbytečného odkladu,
nejpozději však v okamžiku odběru, informovat
prodávajícího.
Zboží, u kterého zákazník reklamuje jiné
vady, doručuje zákazník prodávajícímu nebo dealerovi, který je v seznamu
výdejních míst e-shopu nebo v autorizovaném servisu uvedenému v záručním listu.
Zákazník přitom co nejvýstižněji popíše vady, jejich projevy
a doloží
skutečnost, že zboží zakoupil v e-shopu "www.autodily-kladno.cz" nebo obchodě APL automotive,
s.r.o.
Kupující bere na vědomí a souhlasí, že vadné
plnění u zboží vyrobeného v cizí zemi, se lhůta může prodloužit nad stanovených
30 dnů. Prodávající se zavazuje, že lhůta se vyjímečných případech přesahujících
30 dnů prodlouží jen o dobu nezbytně nutnou a nebude prodlevu bezdůvodně
prodlužovat, a to v souladu s § 19 novelizovaného zákona č. 634 / 1992 Sb.,
zákona o ochraně spotřebitele ve znění pozdějších předpisů
Postup při reklamaci
V případě nákupu
cestou e-shopu "www.autodily-kladno.cz" nebo v obchodě
APL automotive,
s.r.o. či jejím pracovníkem.
I. zákazník informuje prodávajícího
telefonicky v pracovní době +420312662211 nebo
e-mailem "eshop@autodily-kladno.cz"
II. zákazník uvede do
zásilky důvod reklamace (vyplněním reklamačního protokolu, který je volně ke
stažení na eshopu v informacích ke stažení a také přiloží dodací list /
fakturu.
III. zákazník zašle zboží jako doporučený balík na
korespondenční (kontaktní) adresu, nikoliv na dobírku. nebo reklamuje zboží u
pracovníka na kontaktní adrese.
IV. je-li zboží párové či sadové , lze jej
reklamovat jen pouze jako komplet .
Reklamace bude
vyřízena co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace
zákazníkem - spotřebitelem, pokud se prodávající se zákazníkem nedohodnou
jinak.
Přílohou těchto obchodních podmínek je i
úplné paragrafové znění reklamačního řádu v souladu s novelizovaným zákonem č.
634 / 1992 Sb., zákona o ochraně spotřebitele ve znění pozdějších předpisů, a
zák. č. 89 / 2012 Sb., občanský zákoník ve znění pozdějších předpisů.
7. Zpětný odběr výrobků ( ujednání o zpětném odběru olejů,
elektrických akumulátorů)
Prodávající je
povinnou osobou ve smyslu §38 zák.č. 185 / 2001 Sb., o odpadech ve vztahu k
vybraným výrobkům, ve znění pozdějších předpisů, uváděným prodávajícím na trh v
České republiky. Výčet těchto výrobků je omezen platnou nabídkou zboží na
internetových stránkách prodávajícího, aktuálně se jedná o oleje a elektrické
akumulátory u kterých prodávající převzal povinost zpětného odběru smlouvou s
jiným právnickým subjektem se sídlem v České republice.
Kupující je povinen provádět zpětný odběr zboží v
rozsahu , v jakém zboží nakoupil od prodávajícího.
Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dne 20. září 2015